Yönetim Danışmanlığı

Yönetim Danışmanlığı

Apartman, Site, Toplu Konut, AVM, Devremülk, İş merkezinizde kat malikleri adına görev yapan Geçici ya da seçilmiş Yönetim Kurulunuzun; 634 Sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ve tapuya kayıtlı bir sözleşme niteliğinde olan Yönetim Planınız ve Kat Malikleri Kurulunca verilen görevler çerçevesinde yapmak zorunda olduğu zaman alıcı, kanunlara ve hukuka uygun yürütülmesi gereken işlerin tarafımızdan üstlenilmesi.

Bu alternatif Yönetim Danışmanlığı Hizmetimizde Yönetici sorumluluğu Yönetim Kurulunuzda olup; vereceğimiz hizmetler şu şekilde olacaktır:

  1. Bahse konu yukarıdaki sayılı yerlerde İlk defa Yönetim Danışmanlığı hizmeti kurulacak ise; bu hizmetin verilebilmesi için gerekli idari ve teknik alt yapının kurulmasına aracılık edecek danışmanlığın sağlanması.
    • İdari, teknik, güvenlik, temizlik, peyzaj vd. hizmetlerle ilgili ihtiyaç duyulan fiziki yerlerin düzenlenmesi, demirbaş ihtiyaçlarının sağlanması, gerekli sarf malzeme ihtiyacının tespiti,
    • Bu birimlerin Yönetim Temsilcisi ile olan iletişim bağları, Yönetim Danışmanının Yönetim Kurulu ve Yönetim Danışmanlığı Hizmeti veren Firma ile iletişim bağlarının teknik alt yapısının kurulması ve çalışır duruma getirilmesi,
    • Hizmet alan sakinler ile Yönetim danışmanı ve muhasebe sistemi, programı arasında bağlantının oluşturulması,
    • İstendiği takdirde WEB sitesinin oluşturularak gereken hukuki alt yapılarının kurulması, sosyal medya danışmanlığı verilerek dinamik bir sosyal medya hizmetinin sağlanması,
  2. Bahse konu hizmetin verileceği Yapının hizmetleri kesintisiz alabilmesi için İşletme Bütçesindeki gelir kalemlerinin düzenli bir şekilde takibinin yapılarak toplanmasının sağlanması, Toplanan gelirlerin Yönetim Kurulunun onayı ile gerekli yerlere banka sistemi aracılığı ile aktarılması, Tüm bu gelir-gider işlemlerinin Noter onaylı İşletme Defterine kaydının yapılması.
  3. Her bir konut, işyeri malik ve kiracısının borç, gecikme tazminatı, alacak durumlarının takibi.
  4. Aylık gelir-gider ve borçlu detay tablolarını düzenli olarak hazırlamak, bunlara ihtiyaç duyulduğu noktada ilgililerle paylaşmak.
  5. Yapı bünyesinde veya hizmet alınan firmalarda çalıştırılan personelin; müteselsil sorumluluk nedeni ile SGK, Emniyet veya Valilik bildirgelerinin yerinde ve doğru yapılıp yapılmadığını kontrol etmek, gerekli kayıtları kopya dosya olarak muhafaza etmek.
  6. Yapı malik ve kiracıları için yapının WEB sitesinde ve muhasebe tabanlı programda tanımlanacak kullanıcı adları ve şifreleri Yönetim Danışmanı kontrolünde ilgililere ulaştırılması ve veri alt tabanının hukuki olarak tutulmasının sağlanması.
  7. Yapı Yönetimi ile ilgili hususlarda Hukuki destek verilmesi, ödemesini yapmayan, geciktiren sakinler ile; Yönetim Kurulu olarak muhatap olmadan gerekli tahsilatların yapılmasının sağlanması.
  8. Yapı Yönetim ve Denetim Kurulu, yapı bağımsız bölüm malik, sınırlı ayni hak sahibi, kiracılar, Yapı Yönetim Hizmeti verenler, Taşeron ve alt taşeron firmalar ve yapı çalışanlarından gelen Yapı Yönetimi ile ilgili olan her türlü soruna, Yapılarda yaşanan problemlere, sıkıntılara, anlaşmazlıklara hukuki mevzuat ve Yönetim Planı doğrultusunda çözüm üretilmesi.
  9. Olağan veya Olağanüstü Kat malikleri Kurulu(Genel Kurul) danışmanlığı, Genel Kurulun sevk ve idaresi, Denetim Kuruluna danışmanlık verilmesi, Yönetim Kurulu Çalışma ve Danışma Kurulu Denetim raporu hazırlanmasına destek verilmesi, İşletme ve Yatırım Bütçelerinin hazırlanması.
  10. Yönetim ve Denetim Kurulu asıl ve yedek üyelerinin seçimi, bu seçimlerin hukuki dayanaklarının oluşturulması,
  11. Yapı Yönetim, denetim Kurulu üyelerinden ve Yapı sakinlerinden Yapı yönetimi ile ilgili olarak gelen her türlü sorunlar için çözüm önerileri,