Kalite Politikamız ve Belgelerimiz
Kalite Politikamız
- Tüm süreçlerde, hizmet verdiğimiz yapılarda, sakinlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde, güvenilir ve aranan yönetim olmayı,
- Ulusal ve uluslararası mevzuat gerekliliklerine uymayı, müşteri memnuniyetinde sürekliliği sağlamayı,
- Tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmelerini, çalışanlarda kalite bilincini tesis etmeyi,
- Hizmet kalitesini sürekli iyileştirmeye yönelik yeni teknolojileri ve kalite tekniklerini izleyip, uygulamayı,
- İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, örnek bir yönetim olmayı Kalite Politikası olarak belirlemiş durumdayız.
Yapı Yönetimimiz Tam Müşteri Memnuniyetine ulaşmak adına:
- Yapıda hizmet verdiğimiz her sakinin herhangi bir şikayeti anında yönetimimize kolaylıkla ulaşabileceği şeffaf ve sorumlu şikayet ele alma işlemiyle, şikayetin titizlikle ele alınacağının taahhüdünde bulunmayı,
- Yapı Yönetimimizin, şikayetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde; şikayetçiyi ve yapı yönetimini tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini artırmayı ve sürdürülebilir hale getirmeyi,
- Yönetimimizin eğilimleri tanımlama ve şikayetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini artırmayı ve verilen hizmetlerin niteliğini iyileştirmeyi,
- Sorumluluğumuzdaki işleri eksiksiz ve zamanında, kanun, kararname, yönetmelik ve yapı yönetim planı çerçevesine uygun olarak yerine getirmek,
- Yönetimimize ulaşan şikayetlerin çözülmesinde ve tüm yapı çalışanlarının; yapı sakinleri ile çalışmadaki yeteneklerini iyileştirme konusunda teşvik edilmesi için müşteri odaklı bir yaklaşım geliştirmeyi,
- Şikayetlerin çözümünü ve her yapıya uygun olarak tarafımızca yapılan proses iyileştirmelerini gözden geçirme ve analiz etme için sağlam bir temel kazanmayı hedeflemektedir.

