ISO Kalite Belgeleri

Kalite Politikamız ve Belgelerimiz

Kalite Politikamız

  • Tüm süreçlerde, hizmet verdiğimiz yapılarda, sakinlerimizin ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde, güvenilir ve aranan yönetim olmayı,
  • Ulusal ve uluslararası mevzuat gerekliliklerine uymayı, müşteri memnuniyetinde sürekliliği sağlamayı,
  • Tüm çalışanların daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmelerini, çalışanlarda kalite bilincini tesis etmeyi,
  • Hizmet kalitesini sürekli iyileştirmeye yönelik yeni teknolojileri ve kalite tekniklerini izleyip, uygulamayı,
  • İçinde bulunduğumuz topluma ve çevreye saygılı, örnek bir yönetim olmayı Kalite Politikası olarak belirlemiş durumdayız.

Yapı Yönetimimiz Tam Müşteri Memnuniyetine ulaşmak adına:

  • Yapıda hizmet verdiğimiz her sakinin herhangi bir şikayeti anında yönetimimize kolaylıkla ulaşabileceği şeffaf ve sorumlu şikayet ele alma işlemiyle, şikayetin titizlikle ele alınacağının taahhüdünde bulunmayı,
  • Yapı Yönetimimizin, şikayetleri tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde; şikayetçiyi ve yapı yönetimini tatmin edecek tarzda çözme kabiliyetini artırmayı ve sürdürülebilir hale getirmeyi,
  • Yönetimimizin eğilimleri tanımlama ve şikayetlerin sebeplerini ortadan kaldırma kabiliyetini artırmayı ve verilen hizmetlerin niteliğini iyileştirmeyi,
  • Sorumluluğumuzdaki işleri eksiksiz ve zamanında, kanun, kararname, yönetmelik ve yapı yönetim planı çerçevesine uygun olarak yerine getirmek,
  • Yönetimimize ulaşan şikayetlerin çözülmesinde ve tüm yapı çalışanlarının; yapı sakinleri ile çalışmadaki yeteneklerini iyileştirme konusunda teşvik edilmesi için müşteri odaklı bir yaklaşım geliştirmeyi,
  • Şikayetlerin çözümünü ve her yapıya uygun olarak tarafımızca yapılan proses iyileştirmelerini gözden geçirme ve analiz etme için sağlam bir temel kazanmayı hedeflemektedir.